Załatwianie spraw

  1. Szanowni Państwo!

Oddajemy do Waszej dyspozycji karty informacyjne, które pomogą sprawnie i wygodnie załatwiać sprawy w Urzędzie. Karty zawierają pełną informację o danej sprawie: podstawę prawną, wymagane dokumenty, opłaty, terminy i sposób załatwienia sprawy a także stanowisko odpowiedzialne za załatwienie sprawy. Większość kart zawiera wzory wniosków, które po wypełnieniu można przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy i Miasta,
ul. Brzeska 49,
87-890 Lubraniec

lub złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta, pokój nr 2.

W celu uzyskania dodatkowych informacji można kontaktować się z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy, pod wskazanymi w kartach numerami telefonów.
Wszystkie sprawy można załatwiać w godzinach pracy Urzędu,
tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,

Informacja w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się.

Sekretarz Gminy
Ewidencja ludności i dowodów osobistych
Świadczenia Rodzinne
Urząd Stanu Cywilnego
Ewidencja Działalności Gospodarczej
Obrona Cywilna
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Świadczenia z pomocy społecznej
Rolnictwo
Ochrona środowiska
Podatki

Wytworzył: Burmistrz G. i M. Krzysztof Wrzesiński (22 kwietnia 2008)
Opublikował: Wojciech Przybysz (22 kwietnia 2008, 10:12:34)

Ostatnia zmiana: Wojciech Przybysz (16 lutego 2017, 15:39:49)
Zmieniono: usunięcie inf. dot. rejestru działalności regulowanej - przeniesienie do Menu: Dane publiczne

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 13900

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij