2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008

Zarządzenie Nr 5/2007

BURMISTRZA GMINY I MIASTA LUBRANIEC z dnia 5 lutego 2007 r.
 
w sprawie powołania komisji przetargowej.
  
I. Burmistrz Gminy i Miasta na podstawie:
 
–   art. 31 i 33 ust. 3 Ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
     ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. ) 

–   powołuje komisję przetargową w składzie:
 
1. Przewodniczący         - Jerzy Pawłowski
2. Z-ca                         - Andrzej Kolanowski
3. Członek                   - Alicja Skrzypczyńska
4. Członek                   - Jarosław Koprowski
 
 
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na transport pokruszonego gruzu betonowo – ceglanego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych.
 
II.   Prace komisji mogą rozpocząć się przy 3 – osobowym składzie.
 
III. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
                                                                                    B U R M I S T R Z
                                                                                     Gminy i Miasta
 
                                                                            mgr inż. Krzysztof Wrzesiński

metryczka


Wytworzył: Alicja Świercz (5 lutego 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (9 marca 2007, 13:00:52)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1530