zmieniające uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubraniec na rok 2024
w sprawie skrócenia czasu pracy Urzędu Miejskiego w Lubrańcu
w sprawie opracowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2023 rok
w sprawie przydziału lokalu mieszkalnego
zmieniające uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubraniec na rok 2024
w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania Raportu o stanie Gminy Lubraniec
w sprawie w sprawie wyznaczenia do pełnienia obowiązków dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Lubraniec
w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej do spraw naboru na stanowisko urzędnicze
w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej do spraw naboru na stanowisko urzędnicze
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Lubrańcu
w sprawie przydziału lokalu mieszkalnego
w sprawie przydziału lokalu mieszkalnego
w sprawie ustalenia harmonogramu realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Lubraniec na 2025 rok
w sprawie przejęcia lokalu mieszkalnego przy ul. w Lubrańcu
w sprawie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Lubrańcu do sporządzenia aktów pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zarządzonych na niedzielę 7 kwietnia 2024 r.
w sprawie w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025 do publicznego przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubraniec
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania komisji odbiorowej zadań inwestycyjnych
zmieniające uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubraniec na rok 2024
w sprawie przyjęcia gminnego planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na 2024 rok
w sprawie powołania komisji odbiorowej zadań inwestycyjnych