Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2019 |
zamówienie na: |
Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 3 900 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lubraniec |
zamawiający: | Gmina Lubraniec |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.3.2019 |
wartość: | powyżej 30 000 euro i poniżej 221 000 euro |
termin składania ofert: | 15 kwietnia 2019 09:00 |
wynik postępowania: | Wykonanie zamówienia powierzono w dniu 26 kwietnia 2019 roku Bankowi Spółdzielczemu w Lubrańcu ul. Ogrodowa 7, 87-890 Lubraniec |
Zgodnie z art. 92.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zgodnie z art. 86.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamieszcza informacje z otwarcia ofert
Zamawiający, zgodnie z art. 38.4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza zmianę siwz, istotnych postanowień umowy i ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zmiany terminów realizacji transz kredytu oraz terminu składania ofert.
Termin składania ofert - 15 kwietnia 2019 roku godz. 9.00
- Zmiany ogłoszeń o zamówieniu (134kB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianie (312kB)
-
Istotne postanowienia umowy po zmianie (158kB)
Zgodnie z art. 38.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamieszcza treść pytań wraz z udzielonymi odpowiedziami.
Zamawiający, zgodnie z art. 38.4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza zmianę siwz, istotnych postanowień umowy i formularza cenowego w zakresie zmiany okresu kredytowania (ostatniej raty kredyt)
- Odpowiedź na pytanie oferenta (79kB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta (543kB)
- Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej (9346kB)
- Uchwała Rady Miejskiej w Lubrańcu (11511kB)
-
Uchwała Rady Miejskiej w Lubrańcu (11531kB)
- Uchwała Rady Miejskiej w Lubrańcu (1234kB)
- Zarządzenie Burmistrza Lubrańca (3399kB)
- Wybór burmistrza, powołanie skarbnik (139kB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianie (312kB)
- Istotne postanowienia umowy po zmianie (157kB)
-
Formularz cenowy po zmianie (137kB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (312kB)
Druk oferty (16kB)
Formularz cenowy (14kB)
Oświadczenie nr 1 (13kB)
Oświadczenie nr 2 (14kB)
Istotne postanowienia umowy (156kB)
Sprawozdanie Rb-27S (12294kB)
Sprawozdanie Rb-NDS (2719kB)
Sprawozdanie Rb-N (1714kB)
Sprawozdanie Rb-Z (2230kB)
Sprawozdanie Rb-28S cz. 1 (12585kB)
Sprawozdanie Rb-28S cz. 2 (12079kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Burmistrz Lubrańca - Stanisław Budzyński
Opublikował: Alicja Skrzypczyńska (2 kwietnia 2019, 15:40:23)
Ostatnia zmiana: Alicja Skrzypczyńska (30 kwietnia 2019, 15:10:56)
Zmieniono: Wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 669