zamówienie na:

Przebudowę dróg gminnych

zamawiający: Gmina Lubraniec
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.5.2017
wartość: powyżej 30 000 euro i poniżej 5 225 000 euro
termin składania ofert: 2 czerwca 2017  09:00
wynik postępowania: Wykonanie zamówienia (na wszystkie części zamówienia) powierzono w dniu 27 lipca 2017 roku Włocławskiemu Przedsiębiorstwu Robót Drogowych Spółka z o.o. z siedzibą w Nowej Wsi ul. Jana Pawła II nr 7 ; 87-853 Kruszyn 




Zgodnie z art. 86.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamieszcza informacje z otwarcia ofert
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 2  ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza treść zapytania wraz z udzieloną odpowiedzią.
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 2  ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza treść zapytania wraz z udzieloną odpowiedzią.

Ogłoszenie o zamówieniu (323kB) pdf
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (415kB) pdf
Formularz oferty (27kB) word
Załącznik nr 2 - Oświadczenie nr 2 (14kB) word
Załącznik nr 3 - Oświadczenie nr 1 (16kB) word
Załącznik nr 4 - Projekt umowy (224kB) pdf
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część pierwsza zamówienia (1232kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część druga zamówienia (1328kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część trzecia zamówienia (1156kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część czwarta zamówienia (2265kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część piąta zamówienia (1047kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część szósta zamówienia (1186kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część siódma zamówienia (1884kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część ósma zamówienia (1827kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dziewiąta zamówienia (1152kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dziesiąta zamówienia (1536kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część jedenasta zamówienia (1053kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dwunasta zamówienia (1465kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część trzynasta zamówienia (1202kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część czternasta zamówienia (1305kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część piętnasta zamówienia (924kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część szesnasta zamówienia (1167kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część siedemnasta zamówienia (1561kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część osiemnasta zamówienia (2958kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dziewiętnasta zamówienia (1122kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dwudziesta zamówienia (1145kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dwudziesta pierwsza zamówienia (1012kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dwudziesta druga zamówienia (751kB) zip
Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy - część dwudziesta trzecia zamówienia (992kB) zip
Plan orientacyjny (5059kB) pdf
Szcezgółowa Specyfikacja Techniczna WiORB (970kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Burmistrz Lubrańca - Stanisław Budzyński
Opublikował: Alicja Skrzypczyńska (18 maja 2017, 14:02:48)

Ostatnia zmiana: Alicja Skrzypczyńska (28 lipca 2017, 11:05:26)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 701