Restr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw

Rejestry i ewidencje

Zgodnie z § 21 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych
( Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z póżn. zm. ) na stanowisku /OR/ - sekretarz gminy prowadzone są rejestry :

1) rejestr skarg i wniosków,
2) rejestr upoważnień kierownika urzędu do wykonywania zadań

Wytworzył: Sekretarz Gminy (2 maja 2008)
Opublikował: Wojciech Przybysz (2 maja 2008, 10:38:15)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3196

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij