2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008

Zarządzenie nr 25 a /2007

Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniec z dnia  4 maja 2007 roku
w sprawie sporządzenia skonsolidowanego bilansu
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z rozdziałem  6 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) oraz § 15 pkt 4, § 16 ust. 1, § 17 ust. 1, 3 i 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 142, poz. 1020) zarządza się co następuje:
 
                                                          § 1
 
Wprowadza się instrukcję sporządzania skonsolidowanego bilansu Gminy i Miasta  Lubraniec stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
                                                         § 2
 
Wprowadza się wykaz jednostek objętych skonsolidowanym bilansem Gminy i Miasta  Lubraniec stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
 
                                                         § 3
 
Wprowadza się wykaz druków, które stanowią dokumentację konsolidacyjną – załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
 
                                                        § 4
 
Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Lubraniec oraz Głównego Księgowego Urzędu Miasta i Gminy do:
-          dokonania na dzień bilansowy inwentaryzacji wszystkich sald należności  i zobowiązań występujących pomiędzy jednostkami objętymi bilansem skonsolidowanym,
-          do sporządzenia wykazu zobowiązań i należności do konsolidacji między jednostkami organizacyjnymi gminy i miasta Lubraniec objętych bilansem skonsolidowanym,
-          do sporządzenia szczegółowego opisu poszczególnych pozycji aktywów  i pasywów występujących w jednostce.  
                                                        § 5
  
Zobowiązuje się Skarbnika Gminy do:
-  sprawdzenia sporządzonych bilansów  pod kątem rzetelności i wiarygodności prezentowanych danych,
-  sporządzenia skonsolidowanego bilansu gminy i miasta  Lubraniec w terminie do 30 czerwca każdego roku.
                                                       § 6
 
 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
 
                                                                                       B U R M I S T R Z
                                                                                         Gminy i Miasta
                                                                               mgr inż. Krzysztof Wrzesiński

metryczka


Wytworzył: Alicja Świercz (10 maja 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (11 września 2007, 12:01:32)

Ostatnia zmiana: Wojciech Przybysz (11 września 2007, 12:06:20)
Zmieniono: korekta wprowadzonych danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1735